maandag 4 juni 2012

BRACE YOURSELVES

Ik trok net m'n schoenen uit en het luchtalarm ging spontaan af. Sorry mensen niks aan de hand!

Vandaag geen rijles gehad helaas. Mijn instructrice had buikgriep dus die bleef lekker thuis op de bank zitten... Of op de wc... Vond ik overigens helemaal geen slecht idee. Stel je voor dat ze naast je zit met d'r broek vol, wát een lucht moet daar vanaf komen!


Maar goed, om dat allemaal even achter wege te laten, wil ik jullie allemaal even welkom heten op mijn blog! *gooit slingers door de lucht* Ik vind het super dat jullie mij allemaal willen volgen! Gelieve wel jullie schoeisel daar >>>> te vegen.


En dan nu waar het om draait. Creatief bezig zijn! Zoals jullie al hebben vernomen heb ik afgelopen weekend dit setje fimo klei gekregen!

Natuurlijk ben ik hier hardstikke blij mee en ben er dan ook meteen mee aan de slag gegaan. Om te beginnen heb ik dit poesje gemaakt, puur omdat ik wist hoe dat moest. Ik moet op mijn eindexamen banket 3 van deze katjes maken van marsepein. Moet wel goed komen toch?


Verder heb ik nog maar 2 andere dingetjes gemaakt. Een klein ketting hangertje van Elmo, en een sleutelhanger van Perry het vogelbekdier. Hier staan ze allemaal op de foto, met de dop er bij om te laten zien hoe groot ze ongeveer zijn.











Zo, dat was hem weer voor nu. Ik ga me snel even haasten om de bus te halen, anders kom ik te laat op school! Wie weet vanmiddag een blog over mijn (mis)baksels van straks. Doegie!

5 opmerkingen:

  1. Nou Tas dat ziet er super mooi uit, ga zo door.
    En bak ze maar weer bruin op school tot straks

    xx mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geschreven!
    Die fimodiertje zien er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat mooi! Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi natasja

    super leuk hoor die fimo heb je ze ook al gebakken ..??

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zou je ook geen avondschool gaan volgen om een boek te leren schrijven? Het is gewoon heel leuk om jou blog te lezen.
    Je fimodiertjes zijn echt geslaagd. Dus...heb maar geen angst voor je examen want slagen doe je...mocht ik je leerkracht zijn dan toch!

    BeantwoordenVerwijderen