donderdag 26 juli 2012

Ptsssjjj *sudder*

Hallo blogvriendjes, wat is het warrum he? ☼ Zoals jullie al merken ben ik niet zo actief meer in blogland. Ik heb heel weinig inspiratie om iets leuks te verzinnen. Nou hoorde ik mama wel is over PIF's en swappen. In eerste instantie dacht ik: O mijn god, mama gebruikt eigen gemaakte afkortingen om er bij te horen. Maar gelukkig is het gewoon een leuk iets om te doen. Je maakt iets leuks voor iemand, en dan krijg je misschien? iets leuks terug. Dan heb je tenminste het gevoel dat je het ergens voor doet, en niet dat je dingen maakt en ze uiteindelijk ergens op de rommelhoop belanden.


Nou heb ik me ook maar is aangemeld voor een SWAP, en wel de GAPSwap. 2 ikea potloodjes zo leuk mogelijk maken, met een leuk notitie boekje erbij. De gene voor wie ik het mag maken is Marlies! Heb heel veel zin in deze swap, dus ik ga er iets moois van maken! Ik begin er vanavond aan, en ga, als het nog niet af is, morgen weer verder :D


Ondertussen in het land van Lariekoek en Apenkool


Wat voert ze nou eigenlijk uit nu ze niet meer blogt? Nou, dat zal ik jullie is vertellen.

In de tussentijd heb ik:

- Mijn auto theorie gehaald. (YAY, 27 aug. TTT en 17 september afrijden. Spannend!)

- Bergen nieuwe kleren gehaald voor vakantie. (Ik vertrek 3 aug naar L'estartit voor 10 dagen) - Een aquarium gekocht, nu alleen de vissen nog. (Zal de poes blij mee zijn) - Veeeel in de zon gelegen, zowel de nep zon als de echte haha - Een nieuwe fiets gekregen van papa! JEJ wat ben ik daar blij mee! - Mama verveeld, oh en ik heb leren haken! Heb er alleen geen geduld voor. Veel te veel gepruts.


Maar oke, dit was het dan weer. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn SWAP activiteiten, want daar ga ik zeker vaker aan mee doen!


Doegieeeee!


(fotos van alles update ik straks even, heb mama's laptop even gekaapt om dit te kunnen schrijven ^^)

3 opmerkingen:

  1. ja ja ik ben reuze benieuwd naar wat je gaat maken, mijn pakketje is al onderweg naar mijn swap maatje

    groetjes jokiedebeer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal vast een leuk potloodje worden met Fimo erop !!!

    Succes we zien het wel
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook hard bezig voor je hoor Natasja!! Leukie, leukie!! Ik kan alleen niet heel erg achter je stijl komen, dus ik hoop dat je het leuk vind!!
    Het ligt te drogen en ik hoop dat ik het morgen de deur uit kan doen voor je (dan mail ik je) ;o)

    Groetjes Marlies.

    BeantwoordenVerwijderen